Rabu, Februari 23, 2011

: Hari indah .


Hey kengkawan . hari ney betolbetol buat aku tersenyum kembali , korang naktahu nape ? . banggun pagi dah kelangkabut sebab lambat banggun , HAHA . then sampai sekolah macam biase jehh . hari neyy class aku dapat paper BM and paper MATH , memang tension gilee sebab math boleh fail lak , aduhh ! . then time nak balik class aku kene pergi library . korang naktahu an sebab ape aku happy hari neyy ? aku dapat dudok sebelah AMIRAH , HAHA . best ! aku borakborak dengan dia , kacawkacaw dia . aku siap bersyair untuk dia tuu , HAHA . but takserius sangatlah , malu :D . wahh ! aku takpernah rase bahagia macam neyy . rasenya boleh jadik GILE ! HAHA . time nak balik tunggu bas lame gile , bas sampai jehh dahlah penuh saket hati aku , but best ! macamacam dorang buat lawak , HAHA :D

okeylah guys nak chaw dulu , nak bersame dengan dia .
bye you all  ,  Aishiteru Amirah <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan