Rabu, Mei 18, 2011

: Saya perlukan awak sayang .


Sayang :[
" Dimana awak ? "
ayat itu selalu bermain difikiran saya
bila berjauhan dengan awak .

Semenjak kebelakangan ini
saya nak sangat awak layan saya
tapi saya takut akan menyusahkan awak .

Sayang :[
bila awak dengan saya
awak selalu muram .
" kenapa awak muram sayang ? "
ayat itu pula selalu mengacau dikotak
fikiran bila awak sedih didepan mata saya .

 " Saya menyusahkan awak ke ? "
 " saya sakitkan hati awak ke ? "
soalan-soalan itu selalu membuat
saya tertanya ingin tahu .

Sayang :[
jujur saya katakan
saya sayang sangat-sangat pada awak
saya nak sangat awak layan saya
seperti bayi yang baru dilahirkan .

Tapi ternyata saya amat takut untuk
menyusahkan awak .
" awak , genggamlah tangan saya "
ayat itu pasti akan terluah dari hati
bila saya takut untuk meneruskan langkah
yang baru tanpa awak

Sayang :[
datanglah pada saya
pandanglah wajah saya
senyumlah untuk saya
dengarlah luahan hati saya yang
tulus mencintai diri awak
bila saya tengah gembira ataupun tengah berduka .

Dan memang saya
tersangat perlukan awak sayang .

Sayang :[
saya sayangkan awak lebih
dari segala-galanya didunia ini
sampailah ke syurga .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan