Khamis, Februari 17, 2011

: Cinta Baru .


Hai kengkawan ! , korang nak bace story tentang aku dengan Nurul Amirah bt Abdul Razak tak ? HAHA . Ceritanye bermula dari pertama kali aku menjejakkan kaki ke class 3gigih , best kelas tuu . Korang nak tahu ? first time aku pandang dia , aku ingatkan dia sombong , yelah an dia kan comel , cantik macam puteri kayangan , HAHA . Makin hari makan rapat aku dengan dia . aku suka sangat bile dia senyum , boleh buat aku semangat nak study , walaupun aku ney pemalas , HAHA . Pada hari yang biase , hati aku tetibe suka dekat dia , then dengan hati yang kering aku pun mintak couple , memule dia gelak , pastu dia kate kene tunggu seminggu , Phee ! aku rase macam setahun bhai , HAHA . tetibe pade hari apetah aku takingat , HAHA . aku dengan dia berbincang dalam kawasan sekolah , segat siot , mengigil tangan aku . dia kate dia terime aku aku , Phee ! time tu aku rase macam nak melompat tinggi-tinggi jeh . aku betol-betol taksangka dia nak terime aku . sampai sekarang aku still couple dengan dia . aku sayang dia sesangat :D . aku ade pantut , korang nak bace ?

aku ciptakan cinta untukmu ,
supaya kau boleh simpan dalam hatimu ,
can i say something to you ?
I LOVE YOU , HAHA :P

what ! korang  kate aku jiwang ? takpe sekali sekale , taksalah an ? HAHA .
okeylahh guys , nak chaw arhh . ade mase aku share story lagi okeyy ?
chaw dulu :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan