Sabtu, Februari 12, 2011

: Impian aku .


Kalaulah aku ada sebuah kamera idaman aku tuu (NIKON) ,
aku nakk sangatt snap gambar :
-family
-girlfriend , HAHA :P
-kengkawan

aduhh ! senang cite , benda yang bolehh di snap , snap jelahh ! HAHA ,
then bila daa snapsnap sampai kepale pon bolehh pening , boleh simpan buatt kenangan nakk mati nanti -.-

chopCHOPP ! nakk tanye bolehh ? ape yang korang rase bile pegang and snap sesuatu didepan korang ?
kalau aku , aku rase seronok dapat melihat dunia yang besar neyy hanye menggunakan sebuah kamera yang kecik , HAHA .

next week aku ade exam pertame untuk tahun 2011 neyy -.-
kalau bolehh aku nakk snap sekali kertas ujian tuu , aku nak tunjuk katt cucucicit aku nanti . HAHA

okeylahh guys , nakk chaw dulu .
next time kitee borak pasal lain lakk okeyy ?
ehh ! japp , nakk say something katt dye tuu , ILOVEYOU , haha :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan