Rabu, Mac 02, 2011

: I Love You Amirah .


Heyy korang ! aku betolbetol rase bahgia sangat sebab AMIRAH , boleh gile aku dibuatnya . dulu harihari aku gelap , sekarang dah cerah bila dia ade dalam hati aku neyy . bila aku susah dia ade dan bila aku senang , aku kongsi dengan dia , HAHA . aku rase macam dahtanak pisah dengan dia walaupon sesaat . rase risau bila aku jauh dengan dia walaupun sekejap . kalau boleh aku nak sentiase dekat dengan dia setiap saat takkire susah atau senang , HAHA . wehh korang ! nak tahu tak ? semenjak aku couple dengan AMIRAH , macamacam aku belajar dari dia . aku paling suka time kacau hidup aman dia , COMEL sangat . berkat doa korang , sekarang neyy aku dah semakin rapat dengan dia . si SOMBONG and HOT tuu ! HAHA . dia baik , comel , cute and last dia pandai . HAHA :D

korang ! aku nak chaw dulu arhh , nanti ade mase aku story lagi yaw ! .
byebye you all , HAHA :D

iLOVEyou ,
aishiteru ,
143 . Amirah <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan