Khamis, Mac 03, 2011

: Temankan aku .


Dulu hari aku gelap disebabkan seseorang yang dulunya membahagiakan aku . aku takut untuk berlari kemana saja aku mahu pergi kerana aku didalam gelap seperti memejamkan mata . tetapi setelah kau hadir didalam hari aku seperti cahaya kecil di atas awan diwaktu malam . aku ingin capai cahaya itu . sekian lama aku mencuba , akhirnya aku telah dapat mencapai cahaya yang menemani aku diwaktu gelap . hari berganti hari , cahaya itu semakin besar dan aku simpan didalam hati aku yang kecil ini untuk aku jaga sebaiknya . aku takut kehilangan cahaya yang aku ade sekarang ini kerana aku tidak ingin seperti dahulu lagi didalam gelap dan sepi . aku bersyukur sangat sebab diantara mereka , aku yang kau pilih untuk MENEMANI AKU diwaktu gelap dan sepi .


Dan cahaya itu adalah kau , AMIRAH
boleh aku katakan sesuatu pada kau ? AKU SAYANG KAU , AMIRAHABDULRAZAK <3



Tiada ulasan:

Catat Ulasan